Bevers (5-7 jaar)

Ben jij graag lekker actief buiten bezig? Speel je graag samen met andere kinderen?
Ben je nieuwsgierig en ga je graag op onderzoek uit? Ben je niet bang om vies te worden?
Ben je tussen de 5 en 7 jaar?
Kom dan eens kijken bij de Bevers van Scouting Made!

Wie zijn de Bevers en wat doen ze allemaal?

De Bevers zijn kinderen (jongens en meisjes) in de leeftijd van 5-7 jaar en daarmee de jongste speltak van scouting.

Wij draaien elke zaterdag van 10 tot 12 uur, op het terrein van Scouting Made.
Ondanks dat de Bevers de jongste leden van scouting zijn, doen we niet onder voor de andere speltakken.

Ook de Bevers zijn al echte scouts!
We doen elke zaterdagochtend hele leuke dingen. Een paar voorbeelden van activiteiten die we al hebben gedaan:

Lekker naar het bos, het natuurpark of de linie gaan om leuke (bos)spelletjes te spelen.

• Op het scoutingterrein leuke, actieve spelletjes spelen.
  • Een tocht lopen.
  • Een schat zoeken met een echte schatkaart.
  • Minipionieren (bouwwerken maken) met bijv. satéprikkers en spekjes.
  • Stokbroodjes bakken bij het kampvuur.
  • Een wormenhotel maken.
  • Koken (en alles natuurlijk lekker opeten).
  • Proefjes.
  • Knutselen.
  • Soms ondernemen we ook leuke uitstapjes, bijv. naar de kinderboerderij of een speelbos.

Volop leuke activiteiten dus, en natuurlijk doen we nog veel meer!

Ben jij één van onze nieuwe Bevers?

Heeft u een zoon of dochter die 5 of 6 jaar is, en interesse heeft voor deze nieuwe speltak?
Stuur snel een mailtje naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., met daarin de naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en geboortedatum van uw kind.
Wij zullen er dan voor zorgen dat u en uw kind zo snel mogelijk bericht krijgen van onze beverleiding!

Leeftijd:
5 tot 7 jaar