Ons gebouw 't Knooppunt huren?

Ons scouting gebouw kan sinds 2013 verhuurd worden.
Ons gebouw biedt binnen plaats voor 60 personen, buiten kunnen er in overleg tenten geplaatst worden.

Binnen is er

• een grote zaal met aansluitend de keuken
  • twee ruimtes met ieder 2 douches,bij de dames 3 toiletten, bij de heren 2 urinoirs en één toilet
    en een grote wasbak
  • een minder validen toilet met douche en wasbak
  • Welpen en Scouts lokaal (met verschuifbare tussenwand)
  • Explorer lokaal kan op verzoek mee verhuurd worden (hier mag niet in overnacht worden)

Buiten is er een kampvuurkuil, een groot speelveld en een groot veld met 3 kampeervelden.

Ons gebouw ligt op loopafstand van het dorp, een klein bosje en een zwembad (open in de zomermaanden). Een groot bos is op fietsafstand en met de auto logischerwijs te bereiken.
Onze omgeving (Oosterhout, Breda) biedt voldoende mogelijkheden. Er zijn voldoende speelmogelijkheden (binnen en buiten), denk ook aan een bezoek aan de Biesbos, binnen/buitenzwembaden, maar ook specifieke scoutingactiviteiten zijn mogelijk in de buurt.

De kosten zijn 5,50 Euro per persoon per nacht, met een minimum van 110,-

Onze locatie is te huur voor kampen en/of weekenden, echter niet voor feestjes of partijtjes. De doelgroep voor verhuur is scouting, jeugd- & jongerenorganisaties.

Wij verhuren de locatie niet als onze groepen draaien (dit is op vrijdagavond en de gehele zaterdag), uitgezonderd de volgende periodes van:

• Het weekend van Carnaval
  • Het middelste weekend van de meivakantie (dit kan per jaar verschillen, vraag dit even na bij verhuur of het verhuurd kan worden.)
  • Pinksterweekend: zaterdag vanaf 18u ’s.
  • Zomervakantie Regio Zuid
  • Eerste weekend Herfstvakantie, regio Zuid

Heb je nog vragen of wil je het gebouw een keer komen bezichtigen? Stuur dan een mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Huurovereenkomst

Download hier de huurovereenkomst:
Concept huurovereenkomst

• 17-toegangshek.jpg

Verhuur in het kort

Kosten:
€5,50 pppn, (minimum van €110,- pn)

Vragen / bezichtigen / boeken?

Bekijk beschikbaarheid van 't Knooppunt

Virtueel rondkijken in 't Knooppunt