Info huurder

Welkom bij Scouting Made!
Op deze pagina staat alle informatie die je moet weten als je gebruik maakt van ons gebouw en terrein.

Terrein

1. Parkeerterrein
  2. Kleine speelveld
  3. Grote speelveld
  4. Kampeervelden
  5. Kampvuurkuil

Parkeren

Parkeren mag binnen de poort aan de rechterkant, Het is niet toegestaan om auto’s te parkeren op het grote veld.
Het terrein is autovrij. Het is daarom niet mogelijk om het gebouw per auto te bereiken. Voor het vervoer van bagage worden karren beschikbaar gesteld.

Tenten

Indien overnacht wordt in tenten mogen deze uitsluitend geplaatst worden op de kampeervelden.
Let op dat tenten niet buiten de kampeervelden worden gezet i.v.m. pijpleidingen. Vraag de verhuurder voor meer informatie als dit onduidelijk is.

Groot speelveld

Vanwege de hoge druk pijplijn is het niet toegestaan op het grote speelveld iets in de grond te plaatsen.

Kampvuur

Voor het houden van een kampvuur geldt een gedoogbeleid.
Je wordt wel geacht vooraf natuurbrandrisico.nl te raadplegen!
Controleer of de regio 'Midden en West-Brabant' op fase 1 staat. Bij fase 2 (voorheen code oranje of rood) mag er niet gestookt worden.

Tijdens het kampvuur dienen minimaal twee emmers bluswater gereed te staan.

Bij de kampvuurkuil is een kraan aanwezig. Dit is géén drinkwater. Spoel voor gebruik eerst goed door.
De hoofdaansluiting van deze kraan staat standaard uit en is te vinden onderin de meterkast.

Gebouw

1. Sanitair dames
  2. Sanitair heren
  3. Invalidetoilet / douche
  4. Keuken
  5. Grote zaal
  6. Welpen lokaal
  7. Scouts lokaal
  8. Explorer lokaal

Slaapruimte Scouts / Welpen

De ruimte van Scouts & Welpen zijn geschikt om in te overnachten.
Deze ruimtes zijn voorzien van een flexibele tussenwand. De ‘slinger’ om de wand te openen en sluiten hangt naast de deur van het Scouts lokaal.
Indien er in deze ruimte overnacht wordt is het verplicht om minimaal één deel van de wand te openen.

Grote zaal

De grote zaal is de tweede ruimte waarin overnacht mag worden. De vluchtweg naar buiten dient vrij te blijven, evenals een pad daar naartoe.

Keuken

Koken
Tijdens het koken is het verplicht dat de afzuigkap aanstaat.

Koffie
Het grote koffiezetapparaat mag worden gebruikt. Koffiefilters zijn aanwezig, filterkoffie dient door de huurder zelf te worden aangeschaft.
Gebruiksaanwijzing hangt bij het koffiezetapparaat aan de muur.

Koelkast
De koelkast dient na gebruik schoon en leeg te worden opgeleverd.

Exporer lokaal

In overleg is het explorer lokaal beschikbaar voor verhuur.
In dit lokaal mag onder geen beding worden overnacht.

Sanitair

’T Knooppunt beschikt over een drietal sanitaire ruimtes, één voor dames, één voor heren en één voor mindervaliden. Een sanitaire ruimte heeft toilet (-ten), wastafel en douches.
Indien gebruik wordt gemaakt van douches dient de centrale ventilatie minimaal op stand 3 te worden gezet, deze is te vinden in de meterkast.

Afval

Afval dient gescheiden te worden in de daarvoor bestemde bakken in de keuken of de hal.

• Oud papier graag inpakken in (bananen)dozen.
    Lege dozen zijn te vinden in het tuinhuis bij de kampvuurkuil.
    Volle dozen kunnen daar ook achter gelaten worden.
  • Plastic, blik en drankkarton mogen bij het plastic afval.
    Volle plastic zakken graag binnen bewaren.
    Lege plastic zakken vind je onderin de plastic vuilnisbak.
  • Glas wordt verzameld in de daarvoor bestemde witte bak in de keuken.
  • Klein chemisch afval (zoals bijv. batterijen) kunnen in de daarvoor bestemde witte bak in de keuken.
  • Overig afval kan bij het restafval.

Volle restafval zakken kunnen in de container bij de grote poort. De sleutel daarvoor hangt aan de sleutelbos.

Gang

Daar de gang de belangrijkste vluchtweg in het pand is, dient deze vrij te blijven van materialen (dus ook niet in overnachten).

Bij de hoofdingang tegen het plafond bevindt zich een tijdsschakelaar voor de felle lamp aan de kop van het gebouw.

Meterkast

In de gang (tegenover de dames sanitaire ruimte) bevindt zich de meterkast. Naast de stoppenkast vind je hier ook de schakelaar voor de centrale afzuiging.
Ook vind je hier een tijdschakelaar om de twee lantaarnpalen op het terrein te bedienen, en een tijdschakelaar voor extra verlichting aan de buitenzijde van het gebouw.

Verwarming

Elke afzonderlijke ruimte is middels de thermostaat de temperatuur van het lokaal te regelen.
Stel de juiste temperatuur in en duw de knop in.
Elke avond zal het programma in zijn standaard programma gereset worden.

WiFi

In het gebouw is WiFi aanwezig en mag gratis gebruikt worden.
Wachtwoord zal los verstrekt worden.

Sleutels

Waar zijn al die sleutels voor?

1. Grote poort en gebouw
  2. Kleine poortje achter het gebouw
  3. Ramen gebouw
  4. Afvalcontainer